Tuesday, May 22, 2007

Notorietate si birocratie

(Sau cum sa te dai cu capul de pereti, pana-i spargi - cu speranta ca nu sunt de beton)

Ca tot vorbim de notorietate (caci asta este tema noastra), si ma uitam de exemplu la unele criterii pentru premiile de bloguri (care presupun sa avem de exemplu un numar de comment-uri), am si eu o mare dilema... De unde comment-uri si de unde vizitatori daca noi inca nu aparem pe lista de bloguri? Da, am dat un e-mail si am tot asteptat, am tot zis ca o sa apara.. Lasa ca o sa apara! O sa fie bine! Dar, nu! Nu ar trebui sa ne bizuim pe sperante de acest fel...

Azi voi completa formularul si il voi trimite, poate-poate asa o sa apara si blogul pe lista aceea. Am postat si un mesaj pe forum, poate-poate cineva il vede. Poate ca nu mi-am dat silinta destul, dar situatia aduce muuult aminte de cam tot ce se intampla cu birocratia din Romania. Si anume, daca vrei sa faci ceva, ai nevoie de multa rabdare, si mai trebuie sa fii si foarte insistent. Am sperat sa nu fie cazul, dar iata ca nu e intotdeauna bine doar sa speri.

Nu inteleg alta treaba. Site-ul mi se pare destul de bine facut. (Mai putin partea cu stirile care apar mai mult pe forum si mai putin pe pagina principala. Altceva ce nu inteleg: ca sa ajungi la cele mai noi infomatii trebuie sa dai cateva click-uri, in loc sa le vezi din prima). Si o zic din perspectiva unui student la informatica, ce a mai avut cat de cat treaba cu site-uri, baze de date, organizarea unui site etc. Atunci, de ce nu exista niste conturi ale fiecarei echipe? Conturi din care sa-si uploadeze fisierele de inscrieri (si nu sa trimita pe mail), sa-si updateze profilul, sa scrie mesaje catre organizatori (cu speranta - din nou - sa li se raspunda), in care sa posteze link-ul catre blog, si tot asa. Si asa ar facilita publicarea de informatii, ar usura atat munca administratorilor si a organizatorilor, cat si cautarea ametita a participantilor pentru un mod in care sa-si rezolve problemele.

Mihaela

4 comments:

Dragos Dehelean said...

Nu e vorba de birocratie, ci de foarte multe evenimente care trebuie organizate. Nu stiu cand ati trimis mail-ul dar s-ar putea sa fi fost exact intr-una din perioadele respective.

Uite, pentru ca acum din nou suntem in focuri toti, promit ca il bag eu personal.

Sa stiti insa ca alte echipe au gasit tot felul de solutii (ex. yahoogroup-ul OC, forum, viral etc.)

Ok, ca sa ne grabim, il pun eu repet (din pacate am vreo 5 baze de date in care trebuie sa completez).

Mult succes si la concursul de bloguri si la prezentari.

Celalalte echipe ar trebui sa fie invidioase pe voi, pentru ca iata, lucrati cu un om din cel mai bun partid la capitolul campanie electorala (imi pare rau ca nu au fost mai multi "clienti de la PD, insa crede-ti-ma ca nu a fost vina noastra)

Dragos Dehelean said...

Gata, sunteti online :)

Remus Cursaru said...

Probabil asta e chiar prima probă: să te zbaţi serios ca să poţi să te bucuri de facilităţile promise. Well... good luck!

The Hatters said...

Multumim mult :)