Saturday, June 2, 2007

"It ain't over till it's over..."



Si acum.. pentru unii dintre noi s-a cam terminat.
Am fost bosumflati pentru ca, na.. la fel ca tuturor participantilor ne batea inima mai tare in momentul in care se anuntau premiile pentru "Comunicare politica" si pentru ca muncisem destul desi ne-a fost mai greu sa ne punem pe roate la inceput. Poate cu inca putin efort si reuseam ceva mai bun, dar.. asta e.
Multumim tuturor care ne-au tinut pumnii, lui Cosmin Popp care a fost un client super (si va fi si in continuare) .
Si lui Marian, ca ne-a adus aici, si Lilianei ca s-a enervat la un moment dat si a fost motorasul care ne-a tras de urechi si ne-a pus la lucru :)), si lui Didi, si Jiancai...

Au existat probleme in echipa pana la sfarsit, dar cred ca am avut cu totii cate ceva de invatat din experienta asta, desi poate ca am putea invata chiar mai mult.

Eu una in primul rand am invatat cam cum trebuie sa functioneze o echipa. Chiar daca noi n-am functionat ca echipa la randament maxim. Am invatat ca trebuie strategie si organizare si seriozitate inainte de toate. Dar sa nu uitam de implicare si pasiune...

Mihaela

2 comments:

Red said...

Cred ca inainte de a invata sa lucrati ca o echipa, ar fi bine sa invatati sa faceti o prezentare; a fost dureros sa o citesc de unul singur, nu vreau sa ma gandesc cum a fost pentru cei carora le-ati prezentat-o...

Unknown said...

Poate ca ai dreptate, poate ca nu... Poate ca nu iti place ce ai citit, poate nu ti-ar fi placut nici ce ai fi auzit! Imi pare rau ca spui asta mai ales ca nu ne-a interesat niciodata modul in care arata prezentarea ci mesajul pe care il aveam de transmis. Uite de asta a iesit asa (si nu spun cum- las si pe altii sa isi dea cu parerea), uite de asta noua ne place, uite de asta clientul a fost multumit, uite de asta ideile noastre vor fi luate in calcul atunci cand se va face campania pentru Cosmin (Popp) din vara si uite de asta pentru noi a fost o experienta mai mult decat reusita.
Ai fi vrut sa vezi efecte super tari, flash-uri si imagini frumoase, filmulete si alte chestii de genul asta? Mmm... Nu asta era scopul nostru. Oricum ar fi fost modificate pentru campania online asa ca nici nu ne-am stresat cu asta.

Eu atat am avut de spus pentru moment.

Cu respect,
Marian.